Retouren
Wil je een product retour zenden? Vul dan hier het herroepingsformulier in.
Klachten
Ondanks alle inspanningen om je goed van dienst te zijn kan er natuurlijk altijd wat mis gaan. Omdat we tevreden klanten ontzettend belangrijk vinden, staan we altijd open voor je commentaar of klachten. Hieronder staat hoe we met je klachten en opmerkingen omgaan:
1. Heb je een klacht dan kun je deze richten aan info@duurzaambestrijden.nl.
2. Om een klacht goed te kunnen behandelen hebben we de juiste informatie nodig. Daarom willen we een eventuele klacht graag schriftelijk ontvangen. Kun je daarin in ieder geval aangeven:
- Over welke bestelling het gaat
- Wat er precies aan mankeert
- Eventueel een foto meesturen van het probleem.
3. Na ontvangst van je klacht krijg je van ons binnen 14 dagen antwoord. Mochten we meer tijd nodig hebben om je klacht te kunnen afhandelen krijg je in elk geval binnen 14 dagen te horen wanneer je een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten.
4. Als we je klacht gegrond vinden zullen wij (naar jouw keuze) de geleverde producten kosteloos vervangen, dan wel tot terugbetaling overgaan.
5. We zullen er alles aan doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Mocht je uiteindelijk toch niet tevreden zijn dan kun je je wenden tot het Europees ODR platform.